keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Asuntomme valtias Wallu

Toissa viikonloppuna katottiin äitin kanssa youtubesta hauskoja kissavideoita. Yhessä videossa kissa hyppäsi oven päälle. Satuin sitten äitille mainitsemaan "Eipäs oo Wallu vielä tota keksiny". No ei ollu. Vielä. Nyt on. Yks aamu Anssi sano että Wallu istu yöllä oven päällä naukumassa. Luulin että Anssi näki unta, mutta ei totta se on. Vain katto on rajana meidän Wallulle...


Tässä myös videomateriaalia aiheesta. Tietenkin siellä karmilla parin metrin korkeudessa pitää jahdata omaa häntäänsä... Mites muutenkaan?



Miks noille videoille on niin vaikee keksiä mitään järellisiä nimiä?

Oon nyt kirjotellu vähän vähemmän tänne, koska oon pitäny "tietsikkalakkoa". En siis kokonaan, vaan oon käyny koneella vaan nopeasti etsimässä jotain tms. Mulla on silmät ja pää jotenkin tosi rasittuneet ja kun töissä joutuu kuitenkin olla koko ajan koneella, niin oon koittanu nyt kotona olla vähemmän. Enkä kyllä muutenkaan oo tehny mitään tänne kirjottamisen arvosta!  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti