maanantai 17. kesäkuuta 2013

Kesänautiskelua

Ah, mulla alko ensimmäinen palkallinen kesäloma! Ois vielä kesäsäät niin elämä ois täydellistä. Nyt voin vaan katsella parin viikon takaisia kuvia ja haaveilla auringosta.. Jospa ne hellepäivät vielä mun loma-aikana tekis paluun. Haluaisin niin kovasti taas hengailemaan parvekkeelle... Tosin tällä hetkellä sitä rajottaa sään lisäksi kissaverkkoasia. Ei olla nimittäin hyvästä suunnittelusta huolimatta vielä toteutettu paranneltua kissaverkkomallia. No, jospa tällä viikolla... Pääsis taas nauttimaan aamupaloja parvekkeelle! Parasta meidän parvekkeella tällä hetkellä on mansikka-amppeli ja -laatikko, niistä oon saanut jo monta kesäistä herkkupalaa.

Oman sadon mansikka

En ookaan esitelly mun superhienoa salaattilaatikkoa. Kyllä ne salaatit siellä kasvaa, sitä en oikein vielä osaa kommentoida että miten hyvin. Harvennusta ja lannotusta ne kaipais, mutta mulla on ollut nyt eräistä syistä parvekkeen hoito retuperällä.
Salaatit 2.6.2013

Eilen tehtiin kesäreissu mun serkun luokse. Ihasteltiin kanoja ja pupuja, pelattiin mölkkyä ja "Ängri böördin" kanssa syötiin kulhollinen mansikoita kermavaahdon kera. Kummipoika oli sitä mieltä että myös vesimelonin päälle käy kermavaahto... Miksipä ei?


Sieltähän (perinteiseen tapaan) löytyi kesän ensimmäinen neliapila, kesän onni on siis taattu! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti