keskiviikko 15. elokuuta 2012

Jännääjännää!

Jännittää! Huominen... Saa Tiuski muutakin seuraa kun lankakerät, meille tulee nimittäin kissavauva! Mä jäänkin sitten töistä "äitiyslomalle" vahtimaan ettei Wallu-neiti tee hirveesti tuhoja. Ja tosiaan nimi neidille valikoitui ennen kun tiedettiin sukupuolta. Se vaan tuli heti kun näin neidin kuvan ensimmäisen kerran, se on niin Wallu! Sitten kun selvis että Wallu onkin neiti, niin pitihän sille miettiä joku prinsessanimikin. Mun isältä tuli sitten idea: Walentina. 

Walentina 8 vk
Tiuski ja Tiuskin kaverit

Tässä vielä mun tän viikon kynnet. Äiti oli ostanu mulle noin kauniita kynsitarroja! Mä en osaa olla päivääkään ilman kynsilakkaa. Hyvin voin mennä töihin tai kauppaan ilman meikkiä, mutta ilman kynsilakkaa ei vaan voi olla! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti