perjantai 17. elokuuta 2012

Tutustumista



Me ollaan tänään tutustuttu Wallun kanssa. Oon kertonu Wallulle että täällä neulotaan paljon ja Wallu on opetellukin langanpätkillä leikkimistä. Wallu on kertonu mulle että se tykkää kun sen mahaa rapsutellaan. Mä oon oppinu että Wallu pitää hassua ääntä kun se kehrää. Wallu on esittäny mulle myös sen taitoja, kuten että miten hypätään ruokakuppiin niin että raksut lentää ympäri lattiaa ja kuinka yhdellä loikalla pääsee puoliväliin verhoja.

Neulojan kisu opettelee tavoille
Tiuski ei oo vielä oikein halunnut tutustua uuteen kaveriin. Wallu pääsi eilen säikäyttämään sen. Sen jälkeen Tiuski on istunut olkkarin nurkassa ja mököttänyt, Wallu on pesiytynyt makkarin. Mutta pikkuhiljaa mielenkiinto alkaa voittamaan, äskön Tiude tuli jo katsomaan että kenelle se äiti täällä makuuhuoneessa lässyttää. Katsotaan kauan vielä asemasota jatkuu...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti