torstai 30. elokuuta 2012

Äiti-Tiuski

Meillä on huomenna muutto! Oon tänään pakannu koko päivän, onneks kissat on hauskuuttanu mua. Tiuskista on tullu ihan ÄITI! Se hoitaa Wallua vähän väliä, etenkin toi peseminen on jotenkin niin hellyyttävää. Sain tänään aiheesta kuvamateriaalia täällä jaettavaksi. Noi kissat on kyllä mulle niin rakkaita. Nytkin kun pelkästään kun katon noita kuvia niin tuntuu että pakahdun rakkaudesta.

Rakkaushetki
Korvantaukset pitää pestä!

Näin kiva on kissapeti...
Tiuski peilailee
Ootan niin paljon että pääsee laittaa uutta kotia! Oon löytäny paikkaillessa niin paljon kaikkea kivaa mikä ei oo täällä päässyt oikeuksiin ja mitä en oo ees muistanu mulla olevan. Tulee olemaan ihan huippu viikonloppu kun pääsee purkamaan noita laatikoita. Ihan kun ois joulu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti