maanantai 27. elokuuta 2012

Muuttovalmistelua

Meillä on perjantaina muutto. Muutetaan 34 neliöisestä kaksiosta 60 neliöiseen kaksioon. Parasta tässä mun mielestä on se että uudessa kodissa meillä on oikea keittiö! Siis keittiö mikä on erillinen huone, siinä on ovi ja sinne mahtuu ruokapöytä! Ostetaan sinne myös astianpesukone, miettikää mitä luksusta! 

Sekin on kyllä ihan huippua että siellä on niin paljon enemmän tilaa kun mitä meillä nyt on. Meidän rakkaat kissaneidit on nimittäin kaveristunut (vielä ei voi sanoa että ystävystynyt) ja tänäänkin koko sen ajan kun oon ollut kotona, ne on vetänyt yhdessä ravia ympäri kämppää. Huh, pari lisä neliötä tulee tarpeeseen!

En tajua miten  kolmeenkymmeneenneljään neliöön mahtuu näin paljon tavaraa! Oon pakannu ja pakannu ja tavara ei vaan lopu... Ja kun haluan pakata kaiken "minä ite", koska haluan että tiedän että kaikki on pakattu oikein oikeisiin laatikoihin. Eli en voi siis syyttää kun itseäni jos (=kun) jotain on hukassa tai hajonnut.


Muuta asiaa... Sain perjantaina valmiiks lapaset mitä oon tossa pakkailun lomassa neulonut. Niistä tuli söpöt, neuloin ne Tokmannin vaaleanpunaisesta akryylilangasta, eli ne ei kutita. Tää kutina-asia on mulle lapasissa supertärkee, koska mulla on herkkä iho. Eli villalanka ei tule kysymykseenkään, akryylilangat on jees! Noista lapasista oli vaan tosi vaikea saada kuvaa, mutta tossa nyt jonkinlainen... Nyt saa syksy tulla kun mulla on tumput!


 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti